hypertropin scam

Ostatni dzień wystawiania biletów papierowych.

Author: Andrzej  |  Category: Bilety lotnicze

31/05/2008 08:45 Nawiązując do postu z 14 maja 2008, przypominamy iż 31 maja 2008 to ostatni dzień wystawiania biletów papierowych przez przewoźników regularnych. Od 1 lipca 2008 na wszystkich trasach muszą być wystawiane tylko i wyłącznie bilety elektroniczne. Wiadomo jednak że nie będzie tak różowo – wiele linii nie jest gotowych do zmian.

Lista znanych problemów z biletami elektronicznymi:

- problemy przy wystawieniu biletu elektronicznego dla niemowląt przez niektóre linie lotnicze
- problemy z rejsami dookoła świata z ilością segmentów większą niż 16 (tyle dopuszcza maksymalnie bilet elektroniczny)
- nie wszyscy przewoźnicy umożliwiają wystawianie biletów elektronicznych (rosyjscy, afrykańscy)
- brak możliwości wystawienia biletów elektronicznych na niektórych kierunkach – Indie, Chiny, Wietnam, Afryka, Ameryka Południowa

By jednak nie uprawiać czarnowidztwa – nowości zawsze rodzą się w bólach i miejmy nadzieję że wszystkie problemy zostaną szybko i sprawnie rozwiązane. Bilety elektroniczne to dla pasażerów:

- wygoda już od momentu zakupu. Nie trzeba go dostarczać fizycznie – ułatwia to nam nabywanie biletów przez internet nawet w innych krajach.

- nie musimy go pilnować – bilet jest tylko rekordem w systemie linii lotniczych – do odprawy wystarczy stawić się tylko z paszportem lub dowodem osobistym.

- zmiany i modyfikacje (oczywiście jeśli są dozwolone przez przewoźnika) mogą być wykonane przez nasze biuro podróży nawet przez telefon (doceni to każdy kto z jakiegoś powodu utknął na lotnisku lub spóźnił się z własnej winy na swój samolot) .

Dla linii lotniczych to kolosalne oszczędności całej infrastruktury związanej z obróbką biletów papierowych. Koszt wytworzenia biletu papierowego to ok. 10USD, bilet elektroniczny kosztuje linie 1 USD. W dobie szukania oszczędności i redukcji kosztów, argument oszczędności finansowych wydaje się być głównym powodem tej zmiany.

Źródło: www.travelwires.com

Tags: , ,

Leave a Reply